Какви са най-правилните стратегии за изграждане на влиятелен работодателски бранд, мотивирането на служителите и задържането на добрите кадри. Това бе основната тема на бизнес форум, провел се в Бургаския свободен университет.
Организатори на събитието бяха Индустриален и логистичен парк, списание Enterprise в партньорство с ИКТ Клъстер Бургас и КРИБ Бургас. Събитието бе под патронажа на Община Бургас.
Форумът се реализира с любезното съдействие на Фрапорт България, А1 България и „Победа“ АД.
В залата присъстваха много студенти, както и работодатели, а идеята бе да се създаде обща платформа за връзка на бизнеса с образованието.
На конференцията бяха представени работещи модели за поддържането и развиването на работодателския имидж, както и тенденциите за ангажираността на служителите.
Сред лектори бяха представите ли някои от най-големите и успешни брандове в България – мобилни оператори и международни компании.
Събитието бе много полезно за компаниите, които желаят да работят по-ефективно и успешно върху своята идентичност. То донесе и ценна информация относно изпитани способи за привличане и задържане на квалифицирани и талантливи хора в рамките на дадена компания.